Veelgestelde vragen (F.A.Q)

Ik kan een product niet vinden, wat nu? Als u een product niet op onze website kunt vinden, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij hebben een breed assortiment en niet alle producten zijn altijd online beschikbaar. U kunt ons bereiken via e-mail op [email protected] of telefonisch op werkdagen via 024 388 1050 tussen 09:00 en 17:00.

Kan ik als particulier bestellen? Wij richten ons uitsluitend op zakelijke klanten (B2B). Particulieren kunnen bij ons geen bestellingen plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren? Mits de order nog niet is verzonden, kunt u contact met ons opnemen om te kijken of de bestelling geannuleerd kan worden. Retourneren van een ontvangen bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangst. Voor meer informatie, zie ons retourbeleid.

Kan ik ook op rekening betalen? Als zakelijke klant kunt u op rekening betalen. Neem contact met ons op om deze mogelijkheid te bespreken.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Op werkdagen verwerken wij uw bestelling binnen 1 werkdag, tenzij anders vermeld bij een artikel. We houden u uiteraard op de hoogte van de status van uw bestelling.

Hoe maak ik een account aan? Om onze prijzen te bekijken en uw bestelling te plaatsen, dient u een zakelijk account aan te maken. Klik rechtsboven op "Inloggen/Registreren". U kunt hier eenvoudig uw account aanmaken. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail. Zodra u ingelogd bent, krijgt u toegang tot extra functies, zoals het inzien van uw bestelgeschiedenis en het beheren van uw verlanglijstje.

Kan ik een offerte krijgen? Ja zeker! Momenteel zijn we bezig met het ontwikkelen van een module waarmee u eenvoudig een offerte kunt aanvragen. Tot die tijd kunt u ons per e-mail of telefoon benaderen voor een offerte op maat.